Between Heels: Look of the day: Christmas Time

25.12.11

Look of the day: Christmas Time


Camisa: Zara, Falda: Zara, Abrigo: Zara, Clutch: Zara, Zapatos: Zara, Pulsera: El Corte Inglés.

It´s the most beautiful time in the year... Así empieza una de las canciones de Navidad de este año que más me gusta, y es que la Navidad es una época del año que personalmente me gusta, aunque hay opiniones para todos los gustos.
Hoy es Navidad, a pesar de que ayer os felicitase a todos las fiestas, y además de Navidad es el cumpleaños de mi abuelo, por lo que hoy es un día especial para mi por varios motivos. Y por eso hoy como es tradición en mi familia, nos reunimos para comer todos juntos.
Hoy os traigo el outfit que he escogido para el día de hoy, el día de Navidad y mis mejores deseos para éstas fiestas.

It's the most beautiful time in the year... This way it begins one of the songs of Christmas of this year that more I like, and is that the Christmas is an time of the year that personally I like, though there are opinions for all the tastes.
Today it is Christmas, in spite of the fact that yesterday, I was congratulating to all the holidays, and besides Christmas it is the birthday of my grandfather, for what today it is a special day for my for several reasons. And because of it today since it is a tradition in my family, we met to eat all together.
Today I bring you the outfit that I have chosen for today, the day of Christmas and my better wishes for these holidays.