Between Heels: Alexa + Lacoste: "Joy of Pink"

21.11.10

Alexa + Lacoste: "Joy of Pink"

Una de las it girl de moda, Alexa chung junto con Polly Brown, Donna McPhail son las protagonistas del nuevo anuncio de la fragancia "Joy of Pink" de Lacoste.
Es un fragancia fresca y juvenil con un toque "rosa"muy femenino, que se asimila mucho a la antigua "Touch of Pink" de Lacoste.
El anuncio personalmente es de esos que te llaman la atención cuando los ves en la televisión, por su música (Life is Now de If the Kids) , su colorido y esta vez con más razón por sus modelos.
Aquí os dejo el anuncio para aquellos que no lo habéis visto, aunque me resulta difícil de creer porque es como una espiral en todas las cadenas y como hicieron el anuncio, un vídeo bastante curioso y divertido.


One of the fashion it girl, Alexa Chung, along with Polly Brown,Donna McPhail are the protagonists of the new fragrance ad "Joy ofPink" Lacoste.
It is a youthful and fresh fragrance with a touch of "rose" very feminine, which is treated much the old "Touch of Pink" Lacoste.
The personal ad is the kind that catch your eye when you see themon television, for its music (Life is Now  by If the Kids), its colorand this time with more reason why their models.
Here you have the advert for those who have seen it, but I find it hard to believe because it is like a spiral all the strings and made theannouncement as a very interesting and funny video.